MyBlog.TQ.my

I dont know why they call me WIRA.. is there any differences? also been bitten by mosquito...!! same rite? haks...smile...

Tuesday, June 16, 2009

Duit / Money / RM / $$$

HUarrgh....
Ngantok lak hari nie masuk opis setelah bercuti panjang..(panjang la sangat kot..)
aku off dari sabtu sampai semalam (isnin..claim emergency leave..)
Walau pon bunyik nampak sedap..CUTI..tapi aku tetap bz dengan kekeja..sabtu aje aku dapat rileks sikit..tu pun malam aku dah bz jugak pegi sampai Puncak Alam..(bukan puncak dunia..puncak alam tu kat2 ngan shah alam la...) untuk amik peti ais second hand yang skang telah pon jadik milik aku yang sah..
hahahaha.....tambah lagi harta duniawi aku...lalalalala....

Paper pun..bukan tuh yang aku nak citer..aku nak bagi tau yang Ahad pulak aku sangat sibuk dengan RZW..dengan event terakhir yang berlangsung di KLANG...maknanya aku kena pi saner la kat klang..tambahan pulak hari last..nak settle gaji diowang lah...
alamak...!!!k0pak duit aku...hehehe..banyak ooo....RM10'000.00 jugak ler ada amount nyer..
Seharian jugak ler aku kat saner ngurus bab duit nie..sampaikan assistant aku si Nuar tu pon sampai gigil tangan kira and pegang duit banyak tuh..aku biasa ajer..haks..sory Anwar!!

duit Pictures, Images and Photos

Nie ler rupe bentuk yang menjadi idaman sumer orang..tapi sayang habis sumer aku bayo kat staff aku..iskh...iskh...

Sambung balik citer..habis je petang tuh bayor gaji kat staff aku then aku pon cabut terus..Anwar blanja KFC ngan duit gaji dia (..yang aku bayor jugak le tuh..) hehehe...
Ok lah tu..dah lama aku tak makan KFC..
kfc logo Pictures, Images and Photos
Malam tuh aku terus gerak dengan Bas Transnasional kat Jalan Duta balik kampung TELUK INTAN untuk urusan MEDICAL CHECK UP and SURAT TAWARAN KERJA.
So pepagi Isnin lagi aku dah sibuk ngan urusan tuh sumer kat hospital..pastuh aku diberitahu urusan tu cuma boleh disiapkan dalam masa satu minggu..wahh..lamernya..maknanya aku nak kena ulang-alik balik kg lah macam nie..?letih lah badan aku...
Tapi akhirnya setelah berulang sebanyak 2kali ke Hospital tuh and berkat kesabaran dan juga keistimewaan 'orang dalam' (..hahaha....jangan marah tau...) satu hari tuh ajer sume beres!!!
senangnya dalam hati...hahaha..settle jugak hal2 aku nih..
bawak diowang pi makan..along,abah,k.lina....pi minum....
balik umah jap melayan anak2 buah yang sangat hyper aktif...
HAZIQ dan CARLOS.....
Yang paling best aku banyak dapat luangkan masa dengan ABAH sempena hari BAPA yang mendatang..dan dapat makan masakan MAK..TQ mak..TQ abah..banyak membantu aku dalam urusan tawaran kerja ini.
Then..disini lah aku semula..di opis nie sedang menulis blog untuk tatapan korang..
walaupun badan agak sengal2..( tidur dalam bas..sakit badan...) aku tetap rilek and wat keja2 aku macam biasa,paper pun aku mintak korang doakan kejayaan aku ye..
TQ

Wau...Wee...Raa...
Mood : Penat ('',)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home