MyBlog.TQ.my

I dont know why they call me WIRA.. is there any differences? also been bitten by mosquito...!! same rite? haks...smile...

Thursday, June 11, 2009

Something to let u Know....

Hari nie aku mulakan dengan tempat aku bekerja..ITLAB (M) SDN BHD sebagai ADMIN EXECUTIVE..Office nie terletak kat Jalan Gombak, so pada sesaper yang nak serang aku or nak kutip utang ker tolong jangan gunakan laluan Jalan Gombak untuk destinasi anda..ngee..ngee..



Ini ler meja aku..bersepah and tak pernah teratur pun..hehe..almaklumler..keja bz memanjang.
kadang2 aku dah kemas cantik datang pulak BOS aku buat sepah balik so aku pon decide untuk ala kadar ajer kekemasan untuk meja aku nih..lagi pon nie meja orang lelaki..haha..kan..



Inilah keadaan office aku..bersepah dan tidak terurus jugak..maner ntah makcik cleaner nih ngilang..Buat maser nie sumer office click aku telah dimansuhkan..cewah..sebenarnye mmg buat maser nie tak ada orang kat sini..masih dalam pencarian pekerja PROGRAMMER baru dan PROJECT MANAGER serta WEB DEVELOPER..sesaper yang minat nak kerja tuh hamtarlah resume korang kat emel aku wira@itlab.com.my

Puas dah?
Serba sedikit pasal life kerja aku..aku tak banyak sangat kerja kat sini..nak handle QUOTATION, TENDER, ADMIN, CLIENT and etc....banyak jugak kerja aku rupenya..tak perasan..hahaha...anyway, thanks pada yang sentiasa bersama aku dan terus menerus memberi semangat dan sokongan moral..
Enjoy Reading..
Wau...Wee...Raa...

1 Comments:

Blogger d[-_-]b™ Dj WieRa said...

Tq ALLAH atas segala rezeki pemberian-MU

6/11/09, 4:44 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home