MyBlog.TQ.my

I dont know why they call me WIRA.. is there any differences? also been bitten by mosquito...!! same rite? haks...smile...

Friday, June 12, 2009

Father's Day BaKaL MenJelanG...tunggu...



Hari Bapa semakin hampir..kiraan hanya tinggal satu minggu untuk disambut diseluruh dunia.
Apa yang pasti Bapa tetap akan dirai dengan megah..oleh kita sebagai anak-anak...
Pernahkah korang semua sambut hari Bapa?Bila kali terakhir sambut...?apa yang anda berikan sebagai tanda terima kasih...?apa yang pasti penghargaan itu lebih penting daripada apa bentuk hadiah yang korang berikan...(lainlah bapak korang mintak macam2...hehe..)

Aku dan juga Abah...(lebih kurang afi dan abah la jugak...)
Abah tetap juga Bapa kepada aku dan adik beradik yang lain yang selama ini banyak berkorban untuk mengajar kami apa erti kehidupan yang sebenar.. apa yang Abah lakukan selama ini adalah suatu hadiah untuk perjalanan hidup kami..sebenarnya aku dan Abah banyak kali berselisih paham sebelum ini..tapi itu hanya sifat sementara kami untuk mempertahankan ego lelaki masing-masing...biasalah....'like father like sons'

Aku tetap juga menunggu dan menghitung hari itu dengan harapan aku dapat memberi sesuatu kepada Abah..harapan aku agar adik beradik yang lain pun bersama-sama aku pada ketika itu..
Doa dan Restu Abah selama ini yang telah banyak membantu aku untuk terus hidup diperantauan..suatu yang pasti..aku tetap SAYANG ABAH...!!!!

Next week-Father's Day.....
Love Y0u ABAH..MOHD ZAKUAN BIN NAIM
Wau...Wee...Raa...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home