MyBlog.TQ.my

I dont know why they call me WIRA.. is there any differences? also been bitten by mosquito...!! same rite? haks...smile...

Wednesday, June 10, 2009

Plesent surprised dari Maybank...

Hahaha....
Ntah aper jadah lak pepagi nih aku leh terlajak pulak...
bangun dah dekat pukul 9.30am ...nak mandi lagi, siap sempat lagi aku potong kuku..
lawok gak aku nih..nasib baik la bos aku tu pi outstation..selamat la idup nie..
tapi kena beware jugak, pepagi aku dah sms kat eric kater aku pi bank dulu draw duit..mmg
aku pi bank pun dulu..amik pin and active untuk perkhidmatan Maybank2U..

Nak kater lambat sangat taklah, pas aku beli nasik lemak kat tempat biasa..aku terus masuk opis
pukul seploh (10am)..ok ah tuh, lambat sejam ajer..saper tau kalo aku nak thumbprint, nanti aku kater ah terlupa..hahaha...akai jahat!!
masuk opis jer tepon ngan bunyik...sebok je mamat EPF dah bising2 tanyer bila nak wat caruman?
tanyer aku wat apa...tanya la kat Eric tuh!!!
Yang best nye..pas sesiap pasang aircond..sementara tunggu sejuk aku pon wat lah secawan NESCAFE 3 in 1 yang aku beli kat GIANT hari tu dan aku jugak claim kat opis..hahaha..gelak lagik...
on PC bukak email, bukak segala macam mak datuk yang tak patut aku buat kat opis nih..macam bapak aku lak bayar tenet..
ONline M2U...wahhhh.....
Tengok2 ada 1k lebih jugak ah.....
mana datang lagik 400 something macam tulah...aku puas pikir..
aku ingat cek Eric hari tuh dah termasuk lagik sekali..kalo macam tuh abeslah dia kena cas dua kali bayar payment aku tuh...takper, dediam suda..hehehe..
terus transfer dekat Noorul..RM1000.00
Bayar TNB RM30.00
Top Up RM10.00
Wah...wahhh bukan main senang lagi hidup aku macam ni..tak payah lagi nak susah2..
tapi paperhal pon aku masih lagi simpan wit balance tuh..kalo ader sesaper mintak balik..Eric ker...pihak Maybank ker...saper2 yang dapat bagi aku proof yang tepat aku akan pulangkan...
wat sementara tuh jadilah FLOAT MONEY dalam poket aku...

OK....wau...wee...raa...

2 Comments:

Anonymous fadzlan said...

wahhh ade float money tu buleh arr lucky lagik kan..hahahaha...jom2 ajak smua..set tarikh..

6/11/09, 12:51 PM  
Blogger d[-_-]b™ Dj WieRa said...

yolah Lan..kalo aku kalah main lucky..dah la tak lucky..biler bos aku mintak balik wit aku tu..lagi tambah tak lucky..hahahaha...

6/11/09, 1:09 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home