MyBlog.TQ.my

I dont know why they call me WIRA.. is there any differences? also been bitten by mosquito...!! same rite? haks...smile...

Friday, June 12, 2009

my oh my...UITM

UitM

BERITA MENGEJUT YG TAK MENGGEMBIRAKAN AKU

Aku sebenarnya ada hadir untuk ujibakat..eh..ehh..temuduga UITM untuk pembantu perpustakaan s17 april lepas..memang pada harapan aku untuk menyandang ape jua jawatan
dalam sektor kerajaan untuk kesenangan masa depan aku sendiri.
Dan yang amat menggembirakan aku pada masa tu, aku terpilih untuk sesi kedua temuduga bersama pihak pendaftaran..slalunya memang dapatlah kalo dah lalui sesi kedua nih..sijil2 aku pulak PUSTAKAWAN yang sahkan..hehehe..kebetulan aku wat keje last minit masa tuh..
Mana tak nya..dapat surat panggilan pon lewat giler..dah sok luse nak interbiew baru aku dapat tau..nak pulak surat tuh di antor ke alamat kg aku kat TELUK INTAN,Perak...
(...ntah2 diowang ingat aku pakai owang dalam..kan nak masuk keja gomen nak kena pakai kabel baru senang dapat...)

Hari nie..tanggal 12 jun 2009...cewah..aku bersastera lah pulak..padahal aku budak sains maser kat sekolah dulu...cop..cops...cop...(aper ko melalut nie...!!!) (sory..sory..kater aku pada hati aku sendiri...)hiks...hiks...hiks....
Hari nie owang tua aku..(mak ngan abah ler tuh...) call bgtau kat aku yang aku dah dapat jawatan tu..tapi kena balik kg wat MEDICAL CHECK UP kat saner and ada dua pilihan untuk aku mendaftar masuk sebagai warga pekerja UITM iaitu 16/06 atau 01/07/2009....
Pening aku di buat nyer....
banyak masalah yang aku hadapai..nak stress plak la aku nih..
Masalah nyer yang pertama..eh..eh..takper..biar aku list kan ajer untuk korang tengok...
masalah aku :
  • Aku skang dah sonok heaven giler ngan keja aku skang nie..ADMIN EXECUTIVE
  • Tapi masalah kerja nie bukan gomen la..dah tu pulak aku pon tak tau sampai biler syarikat nie bertahan or aku stay...
  • tapi dari sini aku bayak belajar...untuk gain experience syarikat aku sendirik nanti..
  • keje uitm nie naik pangkat ker?
  • dahtu aku dapat tau, keje nih ada shift..gila gomen ada shift..sbb keja kat library..yang tak sedap pulak aku dengar tuh keja 6 hari or tak tentu sabtu and ahad dapat cuti..hish..keja aku skang dah cukup senang lah ni..saper nak bagi aku makan gaji buta macam keja kat sini...
  • Yang tak best pulak tuh..keja UITM ni aku dapat kat S.ALAM..bapak lak jauh raser..maner aku nak cari umah lagi nanti..aku dah la duduk gombak!!!tension!!!
  • gaji takdak banyak beza maner pon..aku keja kat sini dapat manage company aku sendiri lagi..ader side income..nie dengan UITM nanti saper tau...?huh!!!
  • Kejer gomen ngan pakcik makcik owang2 tua bangka yang menyemak mata aku lak tuh..kat opis aku nie skang aku yang BOS...hahaha..jgn marah ea..
  • banyak lagi tapi nie aja yang aku terpikirkan...last but not least...BEST KER KEJE GOMEN OR UITM NIE......???????????????
Korang...aku nak mintak tolong sangat ...tolong bagi pandangan korang..aku tersepit sangat..kalo aku tolak..nanti mak abah aku cemuh aku pulak and macam tak best aje sbb diowang dah tau aku dapat..surat sampai kat diowang dulu..(nyesal letak alamat kg..huuuu...)
caner???Bg aku pandangan korang and support la aku..pls...!~!!~!~~!!!!~~


Wau...Wee...Raa...
uhuks..uhuhs..iksh..iskh....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home