MyBlog.TQ.my

I dont know why they call me WIRA.. is there any differences? also been bitten by mosquito...!! same rite? haks...smile...

Thursday, June 18, 2009

CeRiTa SeMaLam

Animated love T.a Pictures, Images and Photos

LOVE STORY

Aku nak citer sikit pasal semalam..kadang2 kita bila dah pijak 'hari ini' dengan mudah kita akan lupakan 'semalam'..tapi tidak bagi aku sbb banyak kenangan yang tercatat dalam memori aku SEMALAM.
Semalam aku keja macam biasa lah..tetiba lak Noorul (N) call aku..N nie bakal future wife aku la..N sedih tak dapat tawaran KPLI yang dia pi temuduga aitu,nangis2 kat dalam phone mase dia call aku.So aku pon decide nak amik dia balik keja nanti sbb dia cakap kat aku pun dia nak balik awal..selalunya dia balik dalam pukul 8.30pm sebab buat OT.
So, pas aku cabut ajer dari ofis..balik umah terus grab helmet lagi sebijik al-maklum ler pick up naik motor (hehehe..romantik..) terus gerak gi tempat keja dia dekat dengan masjid jamek,kl.
Sesampai aje dia dah ceria sikit..
Aku : awak nak pi mana?nak balik terus?
N : erm..ikut awak lah..ingat nak beli barang kan sikit..biskut kat ofis dah abis..
Aku : ok..jom pi MIDVALLEY la camtuh..nak sayang?
N : Ok ajer..hehe..
(gelak ngengada N kat aku..mmg aku ngan N ber 'saya-awak' ajer panggilan kami..formal sikit..tadak nampak ngengada sangat...)
Aku pun menghala terus ke MIDVALLEY..sampai jek kat sana terus masuk parking motor kat bawah..bayar singgit..huh!

MIDVALLEY
Sampai saner kitorang jenjalan kat tempat utama yang slalu orang pergi kat saner..kat maner lagi..pi TOILET la..aku nak terkincing..hahahaha....
Pastu ingat nak pi makan dulu tapi aku cancel sebab better beli barang2 dulu..Masuk kat JUSCO tapi tengok barang tak banyak choice and mahal sket la..Pi pulak kat carrefour.
Carrefour Pictures, Images and Photos

So aku pun shopping lah sesikit kat sane ngan N..N beli barang2 makan dia nak kekunyah kat ofis nanti and kitorang beli face lotion OLAY dan jugak lotion N..ader la lagi barang2..kira ok la jugak..tengok dia penat but still happy coz baru kitorang jumpa pas aku balik TELUK INTAN aitu mana ader aku pi jumpa dia lagi..(payah nak berenggang la..hehe..)
Then pegi makan kat OASIS..MIDVALLEY..

OASIS
Aku : awak nak makan aper..?
N : ntah..nak makan ikan bakar..?
Aku : malas la,dah makn hari tu kan..tak sedap la..yerks..
N : awak pilih la maner nak..

last-last aku pilih makan sizzling..ader YEE MEE..sea food..
HOTPLATE YEE MEE Pictures, Images and Photos

N pulak mula2 tak nak makan last2 makan jugak,beli yong tau foo..ok lah tu..
kat saner pon aku cerita la kat dia macam aper yang dia ter'skip pasal aku b4 this..sembang2 seronok pulak, sebab dah jarang ada masa bersama macam tu..kira dating la ni..aku pun bagitau jugak aku dapat panggilan temuduga dekat KRAFTANGAN M'SIA tu..sembang2 baru ingat nak balik dah lewat..pac'kup,balik..turn bawah pi parking MoTor (nak balik ler tu..)

PARKING MOTOR
Elok aku dah bukak kunci nak start pakai helmet..jalan aje belum pun kuar dari MV lagi tayar pulak pancit..TIUB BOCOR la tu..adus..dah la jam dah pukul 10:30pm...
Macam maner ni...?
Aku : aduss..pancit la, macam maner nie..?
N : try la tanyer saper2..cari kedai ke..?
Aku : maner ader kedai malam2..ader ke bukak lagi?

N pun gi tanyer pakcik GUARD tu..tapi aku males nak tanyer ngan guard tuh..ntah2 lahabau tu yang pancitkan tayar aku..pastuh panggil kawan dia datang repair nanti..nak-nak pulak aleh-aleh N kabo kat aku GUARD tu ader kawan leh repair..sah!
Tapi aku males nak tetuduh so aku beware aje lain kali la..FITNAH tu kan dosa..But buat korang semua, berhati-hati jugak kat saner sbb aku dengar mmg terjadi jugak macam firasat aku tu..dah banyak kali pon...
Otak aku pon tengah pening pikir baru aku teringat aku ader simpan kad nama 'LONGKAI BOB' tukar tiub yang aku selalu call kalo ader masalah..
BOB lak aku msg kat dia bgtau terus aje dia call aku untuk confirmation.
tunggu BOB sampai makan masa jugak..sempat la lagi aku sesembang borak ngan yang tersayang aku tuh.
Siap ajer aku terus Bayar kat BOB wit tu..aku pon tak kesah ngan charge BOB tu sebab dah biasa jugak ngan dia tapi aku topup wit minyak la jugak kat payment dia..kengkawan!
Sian kat awak N..penat..panas..takper tunggu nanti saya beli kete k..

Aku pon terus gerak balik antar N balik umah ciyang (mak cik) dia..
Aku : Ok sayang,saya letih dah ni..
N : Tq tau..
Aku : takper..sory pasal tadi..sian awak letih..
N : takper,love u!!!

Aku pon terus chow gerak balik,tayar pon tak berapa nak sihat so aku takdelah bawak lelaju sangat..ingat pesan kerajaan m'sia..hahaha...
Sampai umah aku tersangat letih..memandi pas sms sikit ngan N aku terus
zzzzzzZZZZZZzzzZZZZzzzzzZZZ..............................
Hope N happy hari semalam and dapat lupakan kesedihan semalam.....
Love, Corazones, Coracoes, Zemrat, Srce, Hjerter, Mga puso, Hati, Sirdis, Qlub, Cors, Hertta, Cœurs, Corazons, Il mio cuore, Hjerte, Serce, Srdce, Animated Graphics, Animated Hearts, Animated Butterflies, Keefers Pictures, Images and Photos

Wau...Wee...Raa...

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

susa...

10/28/09, 10:30 PM  
Blogger NOORUL said...

thanx dear...byk susa snang bersama...thanx GOD 2 mke him 2 be my lover.thanx syg jd kekasih halal sy...moge ikatan kite lbih utuh...amin...

10/19/10, 1:03 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home