MyBlog.TQ.my

I dont know why they call me WIRA.. is there any differences? also been bitten by mosquito...!! same rite? haks...smile...

Sunday, October 4, 2009

WALIMATUL URUS ::: FAZLAN + SYIRA :::

WALIMATUL URUS
::: FAZLAN & SYIRA :::


Selamat Pengantin Baru buat dedua kengkawan aku nih.Akhirnya termeterai jugak janji sehidup semati mereka untuk hidup bersama sebagai sepasang suami isteri.
Paper pun aku tumpang gembira dan berbangga akhirnya dapat ugak diowang nih kahwin.Nak tunggu aku nak kahwin bila lah pulak lagik..hurm....
Hari nie..pepagi lagi aku dah bangun,nak gerak balik ke TELUK INTAN kampung aku dan jugak tempat dimana majlis ini berlangsung 04.10.2009

Jemput lah datang pada mana2 teman yang kenal k.
adios!!!


1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hurm

10/28/09, 10:25 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home